انواع درب ضد سرقت

تفاوتهای درب ضد سرقت ایرانی ، چینی و ترک

انواع درب ضد سرقت

تفاوتهای درب ضد سرقت ایرانی ، چینی و ترک

مقایسه درب های ضد سرقت ترک,ایرانی و چینی
درب ضد سرقت به درب هایی گفته میشود که مانع تجاوز سارقین شده و باعث ایجاد امنیت و اطمینان برای افراد داخل خانه شدهو در مقایسه با درب های معمولی تفاوت های زیادی را میتوان مشاهده کرد.بر خلاف درب های معمولی,درب های ضد سرقت در مقابل فشار و اهرم و دستکاری قفل از ایمنی بالایی برخوردار است و امنیت بیشتری را حتی نسبت به حفاظ برقرار میکنند.

ظاهر درب های ضد سرقت ایرانی تقریبا شبیه درب های ضد سرقت ترک است و حتی برخی دست به تولید درب هایی زده اند که شبیه درب های ضد سرقت چینی است اما تعداد این تولید کنندگان کم است.



درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد نسبت به دربهای معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است زیرا از نظر قفل و لولا و جنس با درب های معمولی فرق دارند.قفل درب های ضد سرقت غیر قابل باز شدن و حتی شکستن هستند.همه درب های ضد سرقت علاوه بر ایجاد امنیت,عایقی برای گرما و سرما و رطوبت و صدا نیز هستند.پس اگر از درب های معمولی استفاده میکنید حالا وقت آن رسیده است که که درب های ضد سرقت را جایگزین درب های معمولی و قدیمی کنید.برای این کار مقاله چگونه تعویض درب ضد سرقت با درب های قدیمی را مطالعه کنید تا آگاهی کامل پیدا کنید.

انواع درب های ضد سرقت از نظر کشور های سازنده
انواع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده

1 . درب ضد سرقت ایرانی
درب های ضد سرقت ایرانی از نظر ظاهری شبیه درب های ضد سرقت ترک هستند با این تفاوت که چارچوب آنها در ایران ساخته میشود.درب های ضد سرقت ایرانی محبوبیت زیادی بین درب های ضد سرقت دارند چون از نظر کیفیت و قیمت و طرح و نقش حد وسط هستند و به صرفه برای خریداران.

2 . درب ضد سرقت ترک
درب های ضد سرقت ترک کیفیت بالاتری از بقیه درب ها دارند و مقاوم ترند.اگر به دنبال درب ضد سرقت عالی، استاندارد و اصیل می باشید می توانید درب ضد سرقت ترک را انتخاب کنید البته حتما قبل از خرید درب ضد سرقت مورد نظر بودجه خود را مشخص کنید زیرا دربهای ضد سرقت قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند.

3 . درب ضد سرقت چینی
درب های ضد سرقت چینی کیفیت های متفاوتی دارند اما درب های چینی که وارد ایران شده اند تقریبا کمترین کیفیت را دارند.توصیه میشود فقط زمانی درب ضد سرقت چینی بخرید که فقط قیمت برایتان مهم باشد.


این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...